> Vše o nákupu > Reklamace

Reklamace vadného zboží

Objevil se problém s vaším zakoupeným zbožím? Nevadí, reklamace u nás není složitá.

Stačí postupovat podle následujících kroků a my se postaráme o rychlé vyřízení vaší reklamace.

Postup reklamace

  1. Kontaktujte nás

    Napište nám na e-mail info@erosveneziani.cz, kde popíšete problém.

  2. Zašlete zboží zpět

    Zboží zabalte do vhodné krabice a odešlete na naši poštovní adresu.

    Doporučujeme využít Českou poštu nebo jiného dopravce.

    Neposílejte prosím balík na dobírku – nebyl by převzat.
  3. Vyřízení reklamace

    Jakmile zásilku obdržíme, reklamaci začneme ihned řešit. O postupu vás budeme informovat.

Potřebujete poradit?

Pokud si nejste jisti, jak postupovat, nebo máte jiné dotazy, kontaktujte nás:

Made In Italy