1.Prodávající
2.Objednávka a uzavření smlouvy
Objednávku lze učinit prostřednictvím webového rozhraní obchodu. Uzavřením kupní smlouvy se rozumí potvrzení objednávky prodávajícím na e-mail kupujícího. Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Kupujícím je obvykle spotřebitel; odlišná pravidla pro podnikatele jsou níže.
3.Cena a platební podmínky
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech zákonných poplatků. Dostupné způsoby platby:
- bankovní převod,
- dobírka,
- platební karta online (platební brána).
4.Doprava a dodací podmínky
Možnosti doručení:
- Zásilkovna,
- PPL.
Dodací lhůta je obvykle 2–5 pracovních dnů od potvrzení objednávky (pokud není u zboží uvedeno jinak). Náklady na doručení se zobrazí před odesláním objednávky.
5.Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pro uplatnění lze využít vzorový formulář:
Podrobný postup najdete na stránce Vrácení nebo výměna zboží.
Důležité: Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, nese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu. Vrácenou platbu prodávající odešle nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží nebo prokázání jeho odeslání, není-li dohodnuto jinak.
Výjimky: Právo na odstoupení nelze uplatnit u zboží v uzavřeném hygienickém obalu, které bylo po dodání z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. spodní prádlo po porušení hygienického obalu), a v dalších případech stanovených zákonem.
6.Práva z vadného plnění (reklamace)
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že zboží při převzetí nemá vady. Za vadu se považuje zejména nesoulad s kupní smlouvou. Práva z vadného plnění lze uplatnit v době 24 měsíců od převzetí; vada projevená do 12 měsíců se má za existující při převzetí, pokud se neprokáže opak.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, nedohodne-li se prodávající s kupujícím na delší lhůtě.
Podrobný postup najdete na stránce Reklamace vadného zboží. Zboží zašlete nebo osobně doručte na adresu uvedenou v čl. 1 spolu s formulářem či průvodním dopisem.
7.Zvláštní ustanovení pro podnikatele
V případě kupujícího-podnikatele se práva z vadného plnění řídí občanským zákoníkem; odpovědnost se vztahuje na vady existující při přechodu nebezpečí škody na věci.
8.Ochrana osobních údajů (GDPR)
Prodávající jako správce zpracovává osobní údaje kupujících za účelem vyřízení objednávky, plnění právních povinností (účetnictví, daně) a ochrany oprávněných zájmů (např. vymáhání pohledávek). Zpracování pro marketing probíhá pouze na základě souhlasu nebo oprávněného zájmu dle platných pravidel.
Subjekt údajů má právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování, námitku a přenositelnost údajů. Dozorovým orgánem je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
9.Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Spotřebitel může využít i platformu pro řešení sporů online (ODR) na ec.europa.eu/consumers/odr.
10.Elektronická komunikace a archivace
Smlouvy jsou uzavírány v elektronické podobě a nejsou veřejně přístupné. Prodávající je archivuje po dobu nezbytně nutnou dle právních předpisů. Komunikace probíhá prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v čl. 1.
11.Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 18. 8. 2025. Prodávající si vyhrazuje právo podmínky měnit; rozhodující je znění účinné v okamžiku uzavření smlouvy.
